Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Szállítás és fizetés

Fizetési módok

Áruházunkban készpénzes, illetve elő átutalásos fizetési módokra van lehetőség. Személyes átvétel esetén üzletünkben Bankkártyás fizetésre is van lehetőség.
Elő átutalás esetén kérjük a megrendelésen szereplő megrendelői nevet, írják a közleménybe. GK Online kft Bankszámlaszám : K&H Bank: 10401196-00013078-00000003

Szállítás, áruátvétel

A Honlapon vásárolt termékeket az ország egész területére kiszállítjuk. A szállítás arra a címre történik, amely a rendelésnél megadásra került.

Kérjük a szállítási címet, úgy határozzák meg, hogy az áruátvétel időpontjában munkanapokon 8-17 óráig a futárnak lehetősége legyen az áru átadására.

Szállítás, átvétel módja:

Személyes átvétel - raktáron lévő termékek esetében üzletünkben 1-3 munkanapon belül a termékek átvehetők. Minden esetben telefonon értesítjük a vásárlót az átvétel napjáról. Fizetés vagy előre átutalással, vagy a helyszínen készpénzben lehetséges.

Cím:

1205 Bp. Kossuth Lajos utca 187/b (nyitvatartási időben)

 

Futárszolgálat segítségével – Ha a termék raktáron van (az esetek döntő többségében igen) akkor a rendelés visszaigazolásától számított 48-92 órán belül Magyarország teljes területén otthonába érkezik futárszolgálat segítségével. A kiszállítás munkaidőben 8-17 óra között történik, mivel a futárok hasonlóan dolgoznak, mint a postai kézbesítők, így pontosan nem lehet meghatározni, mikor érkeznek a kézbesítés helyére. Emiatt kérjük olyan szállítási címet, határozzon meg, ahol biztosítani tudja ez áru átvételét. Amennyiben a szállító nem talál a kézbesítés helyén senkit, telefonon veszi fel a kapcsolatot a címzettel. Ezért fontos, hogy olyan telefonszámot adjon meg a regisztrációnál, amelyen bármikor el lehet Önt érni.

 

Futárszolgálattal kiszállított termékek esetében a FUTÁR jelenlétében a csomagot ki kell bontani, a csomag belső tartalmát ellenőrizni kell, szemmel látható sérülés esetén a futárnak jegyzőkönyvet kell felvenni. Ennek elmulasztása esetén ilyen jellegű reklamációt nem áll módunkban elfogadni!Amennyiben a termék felhasználása során rejtett hibára derül fény, pl hiányos, hiányzó alkatrész, azt írásban kérjük a vevőszolgálatunk felé megküldeni, ha lehet fényképpel ellátva.

A kivételeket a termék leírásában (szállítási határidő alatt) mindig feltüntetjük.

Postai után vétellel (csak kifejezett kérés esetén) - Bizonyos termékek nem szállíthatók postai úton, illetve a bonyolult, változó szállítási díjak miatt csak egyedi esetben lehetséges.

Cégünk mindent megtesz annak érdekében, hogy a honlapon feltüntetett szállítási határidőket betartsa. Mindazonáltal nem tudjuk a felelősséget vállalni a szállítás során történt, a szállítási szerződésen kívül álló harmadik fél által vagy a Vevő által vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemnek, illetve a csomag elvesztésének következményeiért.